Bitchen in the house '

 

hejsan bloggen! ;] L' här!

 

Allt väl? Med mig är det super, trött bara. Men det duger :]
Idag är det lördag, ska lägga mig snart, ska upp klockan tio.
Blir jobbigt om jag inte lägger mig snart, kan sova lite längre,
men vill hellre upp och duscha och fixa med naglar och sånt,
ja ni tjejer förstår! Ska träffa Ida på morgonen, vi ska till
centrum och träffa Lena en stund sen har vi saker för oss!
Lördagen är redan planerad, så jag skriver väl senare idag eller
imorgon om hur dagen blev.
JUSTE!
Vi ska ut på prao nu på måndag,
första veckan, alltså vecka 16 ska jag jobba på en pizzeria
i stan, Pizza Hut, med Kathrine, kanske inte världens bästa prao plats,
men jag själv tycker att det lär bli lite spännande och det som är
lite synd är att jag som ska börja med nyttigt mat kommer att
få äta onyttigt hela den veckan, men gött är det ju! Så jag ska
inte klaga! Andra veckan ska jag jobba med Julia på ett Café, det ska bli
kul,det var ett mysigt litet ställe på sumpan, jätte fint men det såg jätte
stressigt ut! Men hur som helst så är det iaf bra att inte vara på samma
ställe under två hela veckor, så jag ser fram emot det!
Nej.. nu ska jag lägga mig och sluta skriva,
så pöss och kram! Natty soetpaj! / Laleeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0